Om meg

Bildet mitt
jeg er 30 år,vært gift i to,og samboer i 10 år med Rune. Vi har en datter på snart seks år,Malin. Vi bor i tvedestrand i ett koselig,lite rødt hus,sammen med cavalieren vår basse, katten Buster og kaninene,Topp og Fiola:) . Jeg jobber i barne hage, og har gjort det til sammen i ca 10 år. Jeg er lidenskapelig opptatt av interiør,oppussing, og "dilling". Er også veldig glad i å lese,både bøker og blader,spesielt interiør blader;)

søndag 28. februar 2010

stolt eier av enda en award!! :)

Jeg har fått enda en av denne skjønne awarden, denne gangen fra mariann , med den koselige,varme og hjertlige  bloggen " marianns smykker". Ho har så mange og varierte innlegg, de er alltid like koselige å lese:)
Med denne awarden skal man da altså fortelle 7 fakta om seg selv:)


  1. jeg har verdens beste mann og datter:))

  2. jeg er utrolig rastløs!

  3. jeg elsker lille torpet vårt i sverige!!

  4. jeg er nesten alltid på slanker'n ;)

  5. jeg er veldig frysen,må helst ha 25grader inne ++

  6. jeg er veldig glad i blomster og hage, men har ikke grønne fingre!

  7. jeg har en mann som er veldig huslig og flink!! :)
så skal man jo da gi denne awarden videre til 7 stk.

  1. hjemme best

  2. wallas verden

  3. frk. olsens drømmer 

  4. moments of joy

  5. romantiske stinemor

  6. min vinterverden

  7. lillans interiør hverdagsblogg   

Ha en fortsatt fin Søndag alle sammen:))

6 kommentarer:

  1. Grattis till ännu en award och tack söta du för att jag fick den a dig också!
    Var så härligt att se dina vårbilder... Så nu längtar man ännu mer till vår och värme. Jag hoppas du myser en dag som denna och njuter ac resten av helgen. Stor kram från mig!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med award :) Du fortjener det :)
    Koselig at du blir med på min give away :) Lykke til:)

    Ha en nydelig kveld da :)
    Klem Tina

    SvarSlett
  3. Hei på deg ;))
    tusen takk for adwarden,så koselig av deg ;))
    I dag er jeg så glad..DET går jo mot vår,tenk for en deilig tid vi går i møte;))))
    God klem fra meg til deg;)))

    SvarSlett
  4. hei på deg.
    å tusen takk for adwarden,blir glad for det,fikk maken i januar så henter en ikke nå.
    ja tenk vi har mars, å i ettermiddag kom sola å,
    deilig altså.drypper litt fra tak osv...
    ønsker deg en herlig dag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  5. Hei!:) For en kjempe fin blogg du har. Mange fine bilder!
    Jeg legger meg til som følger her, håper det er greit;)

    Gleder meg til å lese flere inlegg fra deg.

    Hilsen Camilla

    SvarSlett
  6. Heisann og gratulerer med nok en award, det fortjener du:-) Og tusen takk for award, det setter jeg stoor pris på!! Nydelige bilder fra hagen du viser...:-) klem Stinemor...

    SvarSlett