Om meg

Bildet mitt
jeg er 30 år,vært gift i to,og samboer i 10 år med Rune. Vi har en datter på snart seks år,Malin. Vi bor i tvedestrand i ett koselig,lite rødt hus,sammen med cavalieren vår basse, katten Buster og kaninene,Topp og Fiola:) . Jeg jobber i barne hage, og har gjort det til sammen i ca 10 år. Jeg er lidenskapelig opptatt av interiør,oppussing, og "dilling". Er også veldig glad i å lese,både bøker og blader,spesielt interiør blader;)

søndag 7. mars 2010

en herlig dag:)

I dag har det bare vært et fantastiskt vær, nydelig sol som virkelig varmet!! deilig! :) så da gikk turen til Øynaheia, kjempe flott sted å gå tur på,flotte løyper og mange fine steder å slå seg ned for en rast og litt lek i snøen;) vi fant oss en nydelig plass midt i sol steika. der ble vi i flere timer og bare akte, spiste pølser, lekte og kosa oss.

 kvikklunsj og kaffi må til selvfølgelig;)
lillemor koser seg i snøen:)
 en herlig ute dag for både store og små:)

Håper alle har hatt en flott dag:) dager som dette vil vi ha flere av!! :)

Ha en fin uke !!

5 kommentarer:

  1. Så koselig med en sånn fin familiedag!
    Det er dager en må ta godt vare på...

    Klem Beth...

    SvarSlett
  2. For noen trivelige bilder, snø, skispor og Kvikklunsj, herlig!

    Håper du tar imot Awarden som venter på bloggen min:)

    Ha en flott tirsdag!

    Klem fra Mariann og hundene:)

    SvarSlett
  3. ÅÅ så ut som dere hadde det kjempe koselig,nydelige bilder..klem Stinemor..:-)

    SvarSlett
  4. Fine bilder..
    Dåkke har storkosa dåkke ja og det e sånn det ska vær når en e ute på tur.
    Ble sjokolade sjuk nå...

    SvarSlett
  5. Hei! Tusen takk for hyggelig kommentar fra deg:) Greit å se at det ikke bare er meg som sliter litt med bloggelysten :) Men det finnes da viktigere ting å drive med og hehe. Ser ut til at du har hatt det fint sisden sist hvertfall . Og håper du har hatt en super påske:)

    Klem

    SvarSlett