Om meg

Bildet mitt
jeg er 30 år,vært gift i to,og samboer i 10 år med Rune. Vi har en datter på snart seks år,Malin. Vi bor i tvedestrand i ett koselig,lite rødt hus,sammen med cavalieren vår basse, katten Buster og kaninene,Topp og Fiola:) . Jeg jobber i barne hage, og har gjort det til sammen i ca 10 år. Jeg er lidenskapelig opptatt av interiør,oppussing, og "dilling". Er også veldig glad i å lese,både bøker og blader,spesielt interiør blader;)

fredag 11. september 2009

brukt kupp:)

I går var jeg på en gjenbruks butikk og fikk kjøpt meg noen fine ting.De har så utrolig mye fint og gammelt der! utrolig hva folk hiver/gir vekk!! Jeg var egentlig på utkikk etter en kommode til Malin's klær.Det fant jeg,men den skal jeg legge ut bilde av senere( gadd ikke løpe ned i kjelleren nå;) ).Men jeg fikk med meg noen andre god biter i tillegg. Fikk med meg tre av disse vakre bollene,de er til et servise jeg samler på.Jeg har fater,sausenebb,flate og dype tallerkner,Så det var så gilt å finne disse bollene.
Dette speilet kommer til å bli gørr fint hvitt tenker jeg..Og denna søte barne stolen fikk Malin:) Får seg vel en omgang med litt hvit maling den også:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar