Om meg

Bildet mitt
jeg er 30 år,vært gift i to,og samboer i 10 år med Rune. Vi har en datter på snart seks år,Malin. Vi bor i tvedestrand i ett koselig,lite rødt hus,sammen med cavalieren vår basse, katten Buster og kaninene,Topp og Fiola:) . Jeg jobber i barne hage, og har gjort det til sammen i ca 10 år. Jeg er lidenskapelig opptatt av interiør,oppussing, og "dilling". Er også veldig glad i å lese,både bøker og blader,spesielt interiør blader;)

fredag 8. februar 2013

uterom..


Jeg kom sannelig over en gill konkurranse , franciskas vakre verden  etterlyser bilder til en ny bok, sanselige rom. tenk så moro å få bildene sine med i en vakker interiør bok:) hadde vært noe.. så får jo prøve da..:) dette er bilder fra hagen vår i Sverige, der vi har et koselig ,lite torp:)
Vakker, liten snekkerbod i hagen..

Utsikt utover vidstrakte jorder..
 
Ble et aldri så lite bilderas..så får vi bare håpe:) om ikke annet, så er det ihvertfall gilt å dele med seg noen bilder av hytta vår som vi er så glad i:)
 
God helg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar