Om meg

Bildet mitt
jeg er 30 år,vært gift i to,og samboer i 10 år med Rune. Vi har en datter på snart seks år,Malin. Vi bor i tvedestrand i ett koselig,lite rødt hus,sammen med cavalieren vår basse, katten Buster og kaninene,Topp og Fiola:) . Jeg jobber i barne hage, og har gjort det til sammen i ca 10 år. Jeg er lidenskapelig opptatt av interiør,oppussing, og "dilling". Er også veldig glad i å lese,både bøker og blader,spesielt interiør blader;)

fredag 8. februar 2013

endelig...

Endelig fikk jeg logget meg inn på bloggen igjen! jeg har prøvd og prøvd å logge meg på flere ganger, men har bare kommet opp at jeg har skrevet feil pass ord  eller feil mailadr, grrr, irriterende!!


men nu, endelig, kom jeg inn via en annen blogg jeg har:) så da får jeg se om jeg ikke kan få blogget litt igjen;) sist jeg blogget var jeg gravid, og nå er sannelig den nye "babyen" vår 2 år!! ups, det er virkelig lenge siden jeg har blogget!! vi har altså da vært hjemme og kost oss, jeg og lille, og til høsten er det barnehage..spennende..:) men det blir sikkert bra får vår lille Maia å få vært litt sammen med andre barn:)
jeg koser meg fremdeles med snø, aking og skigåing jeg altså, men å myse på noen vår bilder gjør jo ikke noe;)
 
 
Ha en fortsatt fin dag !!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar