Om meg

Bildet mitt
jeg er 30 år,vært gift i to,og samboer i 10 år med Rune. Vi har en datter på snart seks år,Malin. Vi bor i tvedestrand i ett koselig,lite rødt hus,sammen med cavalieren vår basse, katten Buster og kaninene,Topp og Fiola:) . Jeg jobber i barne hage, og har gjort det til sammen i ca 10 år. Jeg er lidenskapelig opptatt av interiør,oppussing, og "dilling". Er også veldig glad i å lese,både bøker og blader,spesielt interiør blader;)

søndag 11. april 2010

nymalt hytte kjøkken i påska:)

I påska var vi på vårt kjære, lille torp i Sverige! vi koser oss så når vi er der!  vi har vært på en del av de mange loppisene som ligger i området der hytta er, det er jo så moro, masse billig og masse fint;))
Men vi fikk også gjort litt praktiske ting  på den uka vi var der, som bla å male kjøkkenet! det har jeg tenkt på lenge at jeg skulle få gjort! jeg hadde først tenkt å ha det hvitt, men fant ut at jeg heller ville ha det grått, med hvite hyller og lister. Det ble veldig koselig, passet godt til det gammel - dagse kjøkkenet vårt.
lille mor koser seg i slagbenken med en liten kamerat under armen:)

Og som dere ser, så kom påske haren til Sverige au;)



I denne kroken har vi det lunt og godt i sola:)


Så her på denne sjarmerende plassen koser vi oss veldig:)

Håper vi snart kan ta turen dit igjen:)


4 kommentarer:

  1. Det ser verkligen ut som om ni har stormyst i Sverige. Köket blev jättefint, och den färgen passade väldigt bra in där. Ny får du ha en fin vecka! Kram joy

    SvarSlett
  2. Ååå, så koselig kjøkken du har på hytta?
    Der må da alle trives godt...

    Klem Beth`s småting...

    SvarSlett
  3. Her var det herlig, forstår dere trives på torpet over grensen, je:)

    Det ligger en ting til deg på bloggen min, om du blar litt nedover...

    Klem fra Marianns Smykker...

    SvarSlett
  4. kjøkkenet ble jo koselig.klem fra åshild

    SvarSlett