Om meg

Bildet mitt
jeg er 30 år,vært gift i to,og samboer i 10 år med Rune. Vi har en datter på snart seks år,Malin. Vi bor i tvedestrand i ett koselig,lite rødt hus,sammen med cavalieren vår basse, katten Buster og kaninene,Topp og Fiola:) . Jeg jobber i barne hage, og har gjort det til sammen i ca 10 år. Jeg er lidenskapelig opptatt av interiør,oppussing, og "dilling". Er også veldig glad i å lese,både bøker og blader,spesielt interiør blader;)

onsdag 28. juli 2010

noen som er på jakt etter et slagbord?

Tenkte jeg måtte innom bloggen og tipse dere bloggere:) jeg har et gammelt, fint slagbord som jeg skal selge:) det er veldig gammelt, med original maling og sjarmerende slitt. Jeg har lagt det ut på Finn.no under antikviteter hvis noen er intressert:) Nå kjenner jeg bloggelysten begynner å komme tilbake, etterhvert som hverdagen nærmer seg, så jeg er snart tilbake med andre funn jeg har funnet i løpet av sommeren:)
Ha en fortsatt fin Onsdag:))

2 kommentarer:

  1. Hei
    Så morro at du fant bloggen min.
    Kjempefint kjøkken du har på torpet deres.Det var lekkert med grå vegger og hvite skap.

    Kjempefint bord du skal selge.
    Jeg legger meg til som følger av bloggen din og linker den:)
    Ha en fin fredagskveld
    Synnøve

    SvarSlett
  2. Hei :) Hvor mye skal du ha for slagbordet ditt, og hvor mye skal du ha for det? Mål? svar sendes min mail:
    mrtgustavsen@gmail.com
    Hilsen Marit

    SvarSlett