Om meg

Bildet mitt
jeg er 30 år,vært gift i to,og samboer i 10 år med Rune. Vi har en datter på snart seks år,Malin. Vi bor i tvedestrand i ett koselig,lite rødt hus,sammen med cavalieren vår basse, katten Buster og kaninene,Topp og Fiola:) . Jeg jobber i barne hage, og har gjort det til sammen i ca 10 år. Jeg er lidenskapelig opptatt av interiør,oppussing, og "dilling". Er også veldig glad i å lese,både bøker og blader,spesielt interiør blader;)

søndag 10. januar 2010

nydelig vinter!


GODT NYTTÅR !! nå er jule feiringen over og hverdagen tilbake..
Det er alltid både litt vemodig og godt.. Er godt å komme litt i rutiner igjen,for både foreldre og barn. Men det har altså vært så nydelig med ferie,mi har kost oss masse med familien og god mat,hver dag:) . Vi har også fått lagt inn en del turer i skogen og på skøyte banen,det er jo balsam for sjelen bare det:) så følte virkelig jeg kom tilbake til jobb med fornyet energi:) det har vært veldig kaldt ute nå i det siste,men det er jo bare så utrolig fint! med rimete trær og rent og hvitt overalt,er nydelig å komme seg ut bare man kler seg:)og våre to små elsker å være ute ,og da spesielt denne lille karen:) det er virkelig verdt en tur i skogen når en ser å han koser seg!




Til helgen er det bursdag her i huset,da er det min lille engel som skal få et nytt gave dryss:)
da blir hun seks år,og er skole jente til høsten..det går så alt for fort. Av og til skulle jeg ønske jeg kunne bremse tiden litt og bare nyte små barns dagene enda mer. Plutselig en dag er det ikke mor og far som er gillest å være sammen med, kua har au vært kalv en gang,husker åssen det var;)
men sånn er det..tiden går ..så man må bare huske på å nyte mens man kan:)
Håper alle har hatt en herlig julefeiring, og herlig nytt år til alle sammen:)

5 kommentarer:

  1. nydelig engel du har,
    å så koselig med barne fødselsdag,
    godt nyttår til deg.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Nydelige vinterbilder og vinterbarn:) Tenk bursdag rett etter jul, det er noen som har det! Men tenker selskapet er like moro for disse små, koselig tid i den alderen.

    Blir mer "alvor" når skolen starter, så bare nyt tiden som går så fort!

    Ha en koselig kveld:)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for gode tanker, krysser fingre og alt som er vi også! HÅPER!! Veide ham, 124gr...

    Ja, om alt som har fulgt oss opp gjennom årene, kunne jeg skrevet en bok, vi har daglig "besøk" her i huset. Jeg ser noen av og til, og man hører endel, og noen ganger blir ting kastet, sånn som igår, en beskjed, liksom. Kan godt lage innlegg om det, men da havner jeg kanskje innenfor noen vegger, hehe? Vi er sensitive begge to, så det er jo litt greit, det, da! At man ikke blir stemplet som gal av den man bor med!

    Håper de holder øye med lillevalpen, gir ham styrke, for det var jo en gård.

    Er så trøtt at dette blir rotete, ha en fin og fredelig helg:)

    SvarSlett
  4. Hei hei :)
    Så koselig at du vil være med på min give away :)Alltid så kos når nye titter innom også :)
    Nydelig blogg du har:)

    Og du er jo sørlandsjente du også ser jeg :)
    Legger meg på som følger hos deg også :)

    Ha en nydelig tirsdag :)
    Klem Tina

    SvarSlett
  5. Så härliga bilder!
    Kika inom min blogg - där har jag en liten ting till dig! ;)

    ösnkar dig en mysig helg!
    Kramar JOy

    SvarSlett