Om meg

Bildet mitt
jeg er 30 år,vært gift i to,og samboer i 10 år med Rune. Vi har en datter på snart seks år,Malin. Vi bor i tvedestrand i ett koselig,lite rødt hus,sammen med cavalieren vår basse, katten Buster og kaninene,Topp og Fiola:) . Jeg jobber i barne hage, og har gjort det til sammen i ca 10 år. Jeg er lidenskapelig opptatt av interiør,oppussing, og "dilling". Er også veldig glad i å lese,både bøker og blader,spesielt interiør blader;)

søndag 8. november 2009

farsdag og bursdagsfeiring

I dag har vi feiret farsdag ,og her i huset betyr ikke farsdag gaver,men rett å slett å gjøre litt stas på far. Så da serverte jeg og Malin far kaffe på senga,og malin tegnet en flott tegning.Så hadde vi en deilig,lang frokost. Og siden far er veldig glad i sjokolade kake,så fikk han selvfølgelig det og;) . Senere kom min kjære kusine og hennes mann,og lille amigo,på besøk til oss,det var veldig koselig å se de igjen,var veldig lenge siden vi hadde møttes nå. Basse og Amigo er to skjønne cavalier gutter begge to,og de fikk leke og kost seg masse,basse ligger rett ut her nå;). Og snille kusine og eric hadde med bursdag gave til meg(  jeg har bursdag til onsdag;) ),den var bare så fin!! jeg ble kjempe glad,tusen hjertelig begge to:))

Her ser dere de flotte gavene,to søte sink te lykter,og et nydelig hjert med engle bilde:) kjempe skjønt!
Så vi har hatt en kjempe fin farsdag i dag:) alle er blide og fornøyde:)
I går var det tid for å begynne på jule gave handelen,deilig å ha fått begynt så smått.
Men det ble jo selvfølgelig med hjem ett par ting til oss sjøl også da;)
Jeg har lenge kikket etter et vakkert stettfat,og i går fant jeg det på jernia!! jeg synes det var så vakkert med speil inni og de høye kantene.
Også fikk jeg med meg to av disse skjønne kremmerhusa fra Bohus,veldig søte engle motiv på:)
Det var dagens blogging for meg,håper alle har hatt en kjempe fin farsdag:))



1 kommentar:

  1. Takk, for en fin dag sammen med dere :-)
    Og så fint du likte gavene, kunne jo hende du hadde tingene fra før , hehe.

    Klem fra oss.

    ps: se om ejg skrev på gaven til Malin, om ikke må du gjøre det ;)

    SvarSlett