Om meg

Bildet mitt
jeg er 30 år,vært gift i to,og samboer i 10 år med Rune. Vi har en datter på snart seks år,Malin. Vi bor i tvedestrand i ett koselig,lite rødt hus,sammen med cavalieren vår basse, katten Buster og kaninene,Topp og Fiola:) . Jeg jobber i barne hage, og har gjort det til sammen i ca 10 år. Jeg er lidenskapelig opptatt av interiør,oppussing, og "dilling". Er også veldig glad i å lese,både bøker og blader,spesielt interiør blader;)

mandag 2. november 2009

lys i høst mørket


I kveld var jeg og Malin ute i høst mørket og tente litt lykter rundt forbi i hagen. Jeg elsker å tenne lys ,både inne og ute.


Det skaper litt magisk stemning å gå rundt i tuss mørket med lommelykt og tente lykter. Hagen blir et veldig annerledes sted for en liten fem åring om kvelden, er mange rare og litt skumle skygger:) er så koselig å gå rundt å fantasere om alt det rare som er der ute i mørket,og se den lille kikker seg rundt med skrekkblandet fryd:) .
Dette er fugle treet vårt,det er dette treet vi ser fra stua når vi sitter ved spise stua å spiser ,så det er her vi mater fuglene om vinteren, og de må jo også ha litt lys..
..og kaninene ..jeg er ikke noe glad i små kaninbur,så våre kaniner har fått overta bua vår. Så de har god og stor plass å løpe på:)


Håper alle har en fin  kveld og koser seg med  lys i høst mørket:)


3 kommentarer:

  1. Å så hyggelig det er med lys ute!! Jeg bruker også å tenne lys på trappa og det gir så hyggelig atmosfære. Spesielt for meg som er ute og røyker nå og da:P Nydelig barnerom også!! Og hyggelig at du har lagt merke til at jeg var vekk:P

    SvarSlett
  2. Så koselig kommetar du la igjen inne hos meg, det varmet:-) Så lurt det var med lykter i treet, kjempe koselig..håper du får en flott kveld..klem:-)

    SvarSlett
  3. Så koselig å gjer saman med Malin :-)

    Kos dåke vidare :)

    SvarSlett