Om meg

Bildet mitt
jeg er 30 år,vært gift i to,og samboer i 10 år med Rune. Vi har en datter på snart seks år,Malin. Vi bor i tvedestrand i ett koselig,lite rødt hus,sammen med cavalieren vår basse, katten Buster og kaninene,Topp og Fiola:) . Jeg jobber i barne hage, og har gjort det til sammen i ca 10 år. Jeg er lidenskapelig opptatt av interiør,oppussing, og "dilling". Er også veldig glad i å lese,både bøker og blader,spesielt interiør blader;)

torsdag 26. november 2009

det lakker mot jul:)


Det blir stadig litt mer pynting:) klare ikke å la være. Lader liksom bare litt opp til den store pynte dagen til Lørdag:) da skal mi fram med jule kuler,advent staker ,nisser og engler. Malin lille gleder seg stort til alle små nissene skal fram:) da koser ho seg stort. det er blitt vår lille jule tradisjon, finne fram det lille nisse huset med lys inni, og pynte med en haug med små nisser på utsiden. det er jo veldig koselig da,selv om det blir litt i overkant med nisser;) . Jeg har dilla på engler,så jeg finner fram min lille engle samling,så diller vi begge to:)
Denna gamle nisse mannen fikk jeg av min mamma her forleden dag, den er etter min bestefar som døde i fjor. Den har stått framme hele året så lenge jeg kan huske,så det var et veldig koselig minne å få etter han:)Dette er advents staken min,den er ikke helt ferdig dekorert,den mangler tallene jeg pleier å henge på, og det lyset med bilde på er bare med på bildet fordi jeg manglet ett hvitt lys;) også trur jeg at jeg må finne meg litt granbar å legge rundt, eller noe annet..



Koselig med gamle vekter..:)



Dette søte nisseparet står i gang vinduet å koser seg:)
Tilslutt må jeg legge ved dette koselige bildet av et lite rådyr som var på besøk i hagen vår forleden dag..
Håper alle har en fin førjuls tid:)


3 kommentarer:

  1. ÅÅ så koselig!! Jeg går også og diller og daller om dagen:D gleder meg til å kunne sette meg ned til søndagen med litt gløgg og pepperkaker å nyte et julehus:P Det er i hvertfall lov å drømme om at man skal bli klar til da;)

    SvarSlett
  2. Hei og tusen takk for koselig kommentar:-) Skjønner det med nisser og kos, blir jo sånn med ungene, da har de ofte sterke meninger å komme med..Prinsen min er bare 9 mnd, men blir spennende å se når han vil ha ut alt dillet fra rommet sitt og ha Spaiderman istedet hehe..Håper du får en flott helg..
    Nydelig bilder, og likte veldig godt advendtsstaken din, koselig å pynte rundt den,er ikke så mye som skal til:-) klem Stine

    SvarSlett
  3. Hei!
    Så nydelige bilder du viser!
    Tusen takk for kjempekoselig kommentar på bildene våre :-) Feigt av anonym og ikke skrive hvem det er, men slik er det.. Klarer å gi en liten f**n i det!!

    Håper du får en flott helg!
    Klem Jorid

    SvarSlett