Om meg

Bildet mitt
jeg er 30 år,vært gift i to,og samboer i 10 år med Rune. Vi har en datter på snart seks år,Malin. Vi bor i tvedestrand i ett koselig,lite rødt hus,sammen med cavalieren vår basse, katten Buster og kaninene,Topp og Fiola:) . Jeg jobber i barne hage, og har gjort det til sammen i ca 10 år. Jeg er lidenskapelig opptatt av interiør,oppussing, og "dilling". Er også veldig glad i å lese,både bøker og blader,spesielt interiør blader;)

torsdag 16. juli 2009

bursdags grilling sammen med svigerfamilien


I dag feiret vi min mann og min svigerfars bursdag med grilling heime hos oss! det var kjempe kosli. Mi koste oss med deilig grill mat og nydelig kake som min flinke svigerfar hadde bakt. Det er busrdags "barna" som sitter her:)....









...og her er min kjekke tant unge,Frank. En ordentlig sjarmør:)




og Basse ,stakkars , håpte der skulle falle noen godsaker på han au:)

1 kommentar:

  1. hmm,ikke alltid like lett å få til det med bilder og tekst plassert riktig i forhold til hverandre..

    SvarSlett