Om meg

Bildet mitt
jeg er 30 år,vært gift i to,og samboer i 10 år med Rune. Vi har en datter på snart seks år,Malin. Vi bor i tvedestrand i ett koselig,lite rødt hus,sammen med cavalieren vår basse, katten Buster og kaninene,Topp og Fiola:) . Jeg jobber i barne hage, og har gjort det til sammen i ca 10 år. Jeg er lidenskapelig opptatt av interiør,oppussing, og "dilling". Er også veldig glad i å lese,både bøker og blader,spesielt interiør blader;)

søndag 12. juli 2009

flere torp bilder



Her er ett par bilder fra stuen vår. den var tapetsert med en knallgul tapet, så den måtte jeg nødt å male hvit før e kunne trives. Gult er ikke akkurat favoritt fargen.. skulle bare gjort noe med gulvet og nå da... ille stygt belegg, men veldig hytte praktisk..



den hvite skjenken var virkelig ett kupp!! fikk kjøpt utstillings modellen i en interiør butikk for 1100 kr!!! måtte jo bare ha den selvfølgelig! heldigvis for meg at mi hadde en hytte som skulle møbleres, hvis ikke vet jeg ikke hva for noen gode argumenter jeg skulle brukt for å kjøpe den..:)












Vi fikk også feiret pappas bursdag i hagen vår! det var kjempe kosli', nesten som en god ,gammeldags midtsommerfest! her var det brødre, svigerinne,barn, tante,tantebarn og foreldre på besøk. Vi koste oss masse med god mat og drikke, ble god stemning etterhvert:)


2 kommentarer:

  1. Det så riktig så koselig ut :))
    Håper vi og får komme på besøk engang å se torpet...

    Klem kusine

    SvarSlett