Om meg

Bildet mitt
jeg er 30 år,vært gift i to,og samboer i 10 år med Rune. Vi har en datter på snart seks år,Malin. Vi bor i tvedestrand i ett koselig,lite rødt hus,sammen med cavalieren vår basse, katten Buster og kaninene,Topp og Fiola:) . Jeg jobber i barne hage, og har gjort det til sammen i ca 10 år. Jeg er lidenskapelig opptatt av interiør,oppussing, og "dilling". Er også veldig glad i å lese,både bøker og blader,spesielt interiør blader;)

mandag 13. juli 2009

interiør bilder




De to skjønne rose bildene har mammaen min kjøpt på loppis,så ga ho de til meg, snille mammaen min:)






Jeg har litt dilla på fattig mannsølv ting,men det ble litt vanskelig å få plassert alt rundt forbi,så jeg lagde en liten samling av noe oppå et gammel skap jeg har, ganske stemningsfullt når jeg har lys i telysestakene i forkant.



Her er noen få av tinga jeg har på mine åpne hyller på kjøkkenet. Utrolig kjekt istedenfor overskaper!! og støv tørker jeg jo daglig,så det er ikke noe problem;)








Den skjønne rose boksen er en julegave fra janne og min bror. Utrolig skjønn.. Trur jeg hinta litt om at jeg ønsket meg den:)
også har vi min kjære slagbenk, min faste plass,der må jeg bare sitte når mi spiser, ellers blir jeg litt små gretten..!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar