Om meg

Bildet mitt
jeg er 30 år,vært gift i to,og samboer i 10 år med Rune. Vi har en datter på snart seks år,Malin. Vi bor i tvedestrand i ett koselig,lite rødt hus,sammen med cavalieren vår basse, katten Buster og kaninene,Topp og Fiola:) . Jeg jobber i barne hage, og har gjort det til sammen i ca 10 år. Jeg er lidenskapelig opptatt av interiør,oppussing, og "dilling". Er også veldig glad i å lese,både bøker og blader,spesielt interiør blader;)

mandag 13. juli 2009

litt mer hage


Endelig blomstrer disse nydelige rosene jeg plantet i fjor..De heter New Dawn, også populært kalt sørlands rose visst nok, da de tåler endel vær og vind. Jeg har plantet noen lavendel busker sammen med de, skal visst være bra mot lus( takk for tips kristin..) . Uansett så er de jo nydelige begge to...










Vår nyinnkjøpte paviljong blir flittig brukt! deilig å sitte under her å kose oss med god mat,drikke,pledd og haugesvis med stearinlys:)









2 kommentarer:

  1. New Dawn er en av mine favoritter også! Plantet 4 i vår og de er jo sååååååå fine! Synes paviliongen deres var gørr lekker!!!!

    SvarSlett
  2. ja,de er bare fine!! plantet au en til i våres, og en hvit slyng rose. men de blir jo bare ødelagt i detta regn været:( jo takk for det ang paviljongen, den er litt liten,men var ille billig da! 1200 på jysk! kupp, kupp:)

    SvarSlett