Om meg

Bildet mitt
jeg er 30 år,vært gift i to,og samboer i 10 år med Rune. Vi har en datter på snart seks år,Malin. Vi bor i tvedestrand i ett koselig,lite rødt hus,sammen med cavalieren vår basse, katten Buster og kaninene,Topp og Fiola:) . Jeg jobber i barne hage, og har gjort det til sammen i ca 10 år. Jeg er lidenskapelig opptatt av interiør,oppussing, og "dilling". Er også veldig glad i å lese,både bøker og blader,spesielt interiør blader;)

søndag 12. juli 2009

Litt bilder fra torpet vårt.

Jeg har tenkt å la det gå mest i blått og hvitt her,siden det er litt mye roser og rosa hjemme, men det sniker seg inn litt av det her au.. litt rosa blomster og lys, men passer godt til den gammeldagse sjarmen jeg vil ha på torpet vårt.
Den gamle ovnen er så sjarmerende og fullt brukbar!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar