Om meg

Bildet mitt
jeg er 30 år,vært gift i to,og samboer i 10 år med Rune. Vi har en datter på snart seks år,Malin. Vi bor i tvedestrand i ett koselig,lite rødt hus,sammen med cavalieren vår basse, katten Buster og kaninene,Topp og Fiola:) . Jeg jobber i barne hage, og har gjort det til sammen i ca 10 år. Jeg er lidenskapelig opptatt av interiør,oppussing, og "dilling". Er også veldig glad i å lese,både bøker og blader,spesielt interiør blader;)

tirsdag 25. august 2009

helge tur til torp




I helga var vi på tur til vårt skjønne,lille torp igjen. For en luksus det er å ha sin egen lille hytte å reise til innimellom. Vi koser oss så alle mann. det er virkelig deilig å ha litt data og tv fri av og til ,da er det god,gammeldags kort spill og ludo som gjelder på kveldene altså, eller en god stabel med interiør blader og en god kopp koke kaffe:) . Denne helgen ble litt "amputert" med en mann og en liten tulle som ble sjuke.. Min stakkars mann skulle ikke legge noen demper på turen for oss andre, så jeg merket vel egentlig ikke at han var sjuk før utpå lørdagskvelden,da satt han så tappert med i kort spillet med feber blanke øyne og rød i toppen, stakkaren hadde jo masse feber! og da hadde han bare trasket rundt på loppis med meg og fått klippet plenen tidligere på dagen! flaks for han, så har mor alltid et feber mål og litt " apotek" i veska. Etter litt medisinering orket han noen runder kort spill til:) . Men tross hosting,oppkast og feber så hadde mi en fin tur og loppis funn ble det selvfølgelig denna gangen au:)

1 kommentar:

  1. Å for et lekkert bord! Stakkars mann, gjør så godt han kan;)

    SvarSlett