Om meg

Bildet mitt
jeg er 30 år,vært gift i to,og samboer i 10 år med Rune. Vi har en datter på snart seks år,Malin. Vi bor i tvedestrand i ett koselig,lite rødt hus,sammen med cavalieren vår basse, katten Buster og kaninene,Topp og Fiola:) . Jeg jobber i barne hage, og har gjort det til sammen i ca 10 år. Jeg er lidenskapelig opptatt av interiør,oppussing, og "dilling". Er også veldig glad i å lese,både bøker og blader,spesielt interiør blader;)

mandag 10. august 2009

så var hverdagen her igjen...
Vi har kost oss så på lille torp, og skulle så gjerne vært lenger.. ferien gikk så alt for fort..Jeg hadde ikke før kommet i orden ,før ting måtte pakkes vekk igjen Siden jeg har litt musefobi,måtte jeg nødt for å pakke ned alt av puter,pledd,dyner og div andre ting som gjør det koselig der, da vi skulle reise. Det ble fort litt trist og upersonlig da. Men så har jeg litt dilling å glede meg til når vi kommer bort igjen:) . Selv om det har vært mye dårlig vær, så har mi kost oss for det, har blitt bedre tid til shopping da;) .Og litt besøk har det faktisk au blitt hos oss, vår kjære lille tant unge var på besøk hos oss tre dager mens mi var der,det var kjempe kosli,ho og malin vår er som søsken. og min kjære venninne med fam kom en tur, og svoger med fam,så det var kjempe kos.Kosli at dere ville komme å se lille torpet vårt:))!! Jeg har ganske så koppe dilla, så det ble noen koppe kjøp, spesielt på Indiska har de mange fine! også har jeg endelig kjøpt meg en av de fine koppene fra burleigh,de er bare så skjønne! har kikket på de så lenge. Og så har vi selvfølgelig vært på noen loppiser og brukt butikker i løpet av sommeren:) , er jo bare så mye billig og fint i Sverige!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar