Om meg

Bildet mitt
jeg er 30 år,vært gift i to,og samboer i 10 år med Rune. Vi har en datter på snart seks år,Malin. Vi bor i tvedestrand i ett koselig,lite rødt hus,sammen med cavalieren vår basse, katten Buster og kaninene,Topp og Fiola:) . Jeg jobber i barne hage, og har gjort det til sammen i ca 10 år. Jeg er lidenskapelig opptatt av interiør,oppussing, og "dilling". Er også veldig glad i å lese,både bøker og blader,spesielt interiør blader;)

mandag 10. august 2009

Nye koppe kjøp

Jeg måtte forandre litt på innlegget om "nye koppe kjøp". Det gikk litt i hu og hast,så det ble så rotete. Så nå har e fått lagt de inn på nytt.. Har lagt til noen søte , små egge glass  au. Så yndige:)


Den borteste koppen kjøpte jeg hos frk olsen i Arendal.Det er visst et håndmalt servise fra England,Burleigh heter det. Har bestemt meg for å begynne å samle på det.. De blomstrete er fra Indiska.



Disse er au fra Indiska. Er egentlig ikke helt meg,men er gilt med noe litt utenom det vanlige au av og til,også er jeg veldig glad i sommer fugler,så var nok de som gjorde det:) .                                                                                                                                  også har mi selvfølgelig green gate kopper da:) Er så fine! og så gode å drikke kaffe av!! det har og litt å si;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar