Om meg

Bildet mitt
jeg er 30 år,vært gift i to,og samboer i 10 år med Rune. Vi har en datter på snart seks år,Malin. Vi bor i tvedestrand i ett koselig,lite rødt hus,sammen med cavalieren vår basse, katten Buster og kaninene,Topp og Fiola:) . Jeg jobber i barne hage, og har gjort det til sammen i ca 10 år. Jeg er lidenskapelig opptatt av interiør,oppussing, og "dilling". Er også veldig glad i å lese,både bøker og blader,spesielt interiør blader;)

fredag 23. oktober 2009

bokanbefaling!!

Bienes hemmelige liv!
jeg har nettop lest denne skjønne boka!
og den var bare så koselig,rørende og morsom! skal dere lese en bok, bør det bli denne!! ;)
kunne nesten tenkt meg å lese den en gang til med en gang:)
 kjempe kjedelig når den var slutt! nå gleder jeg meg bare til å få sett filmen,
den er sikkert like god!

ikke akkurat interiør innlegg i dag,men vi er da allsidige;)

Ha en flott helg alle sammen!! :)

2 kommentarer:

  1. Takk for anbefalingen!! den skal jeg jammen i meg lese:D Furminator børsten er virkelig super ja!! men svinedyr da!! en verdt hver eneste krone spør du meg:D Nyt siste rest av helgen:D

    SvarSlett
  2. hehe bare å herme. Du har jo halve æren for det hele så:P

    SvarSlett