Om meg

Bildet mitt
jeg er 30 år,vært gift i to,og samboer i 10 år med Rune. Vi har en datter på snart seks år,Malin. Vi bor i tvedestrand i ett koselig,lite rødt hus,sammen med cavalieren vår basse, katten Buster og kaninene,Topp og Fiola:) . Jeg jobber i barne hage, og har gjort det til sammen i ca 10 år. Jeg er lidenskapelig opptatt av interiør,oppussing, og "dilling". Er også veldig glad i å lese,både bøker og blader,spesielt interiør blader;)

fredag 11. september 2009

lakke dilla!!

Vi fortsetter å lakke alt mulig for tida:) blir litt bitt av basillen når jeg ser hva litt hvit spray kan gjøre med en litt små stygg ting. Det siste ut nå var noen svarte smijerns staker,en kurv og bena på bade karet vårt! :) Vi kjøpte et billig badekar på "løveføtter" i sverige,men bena ligna på alt annet enn løve føtter OG var i sølv eller krom eller hva det kalles;) så de fikk seg au endelig en omgang med hvit sprayen(har mi tenkt på leeenge)..Glemte selvfølgelig før bilder av kurv og stakene,men her ser dere ihvertfall resultatet:)
Jeg husket heldigvis å ta før bilde av bade kar bena..                                                                                          Og sånn ble det til slutt....synes sluttresultatet igrunn ble bra..bedre enn det var ihertfall:)

1 kommentar:

  1. så fint det ble!! Jeg har også lakke dilla og har ikke tall på hvor mye jeg har lakket i det siste!!! maaange bokser har det blitt hvertfall:P

    SvarSlett