Om meg

Bildet mitt
jeg er 30 år,vært gift i to,og samboer i 10 år med Rune. Vi har en datter på snart seks år,Malin. Vi bor i tvedestrand i ett koselig,lite rødt hus,sammen med cavalieren vår basse, katten Buster og kaninene,Topp og Fiola:) . Jeg jobber i barne hage, og har gjort det til sammen i ca 10 år. Jeg er lidenskapelig opptatt av interiør,oppussing, og "dilling". Er også veldig glad i å lese,både bøker og blader,spesielt interiør blader;)

mandag 21. september 2009

pakke i posten...og brukt kupp:)


I dag kom det pakke i posten!! jeg bestilte litt små ting hos "bo med barn" for noen få dager siden,og i dag var den her alt!! hadde tenkt det skulle være noen små ting i jule gave til Malin,men ho fikk de selvfølgelig i dag;) typisk meg det!! ;) ho fikk to søte,små "russer" dukker og en liten brød rister,var bare så søtt:) og de små boksene er sikkert kjempe greie til små snacks på tur f. eks.. Sommerfugl formen er sikkert kjempe grei å lage gele eller en LITEN kake i,den var litt mindre enn beregnet,men ypperlig til gele sikkert:).. Jeg,min mamma og Malin hadde oss selvfølgelig en liten tur til brukten igjen i dag ,jeg trur mi kan si mi er stam kunder der:) jeg fant ett søtt,lite speil der som selvfølgelig kommer til å bli lakket hvitt. Malin fikk en søt liten sy maskin av mamma,som det faktisk går ann å sy på!! :) de hadde også en kjempe fin gammel, 50 talls steke ovn der,jeg falt pladask! hvit emalje på høye ,krokete bein! helt skjønn!! den kunne jeg bare ta hvis jeg ville ha den!! men vi fant fort ut av at vi ville aldri klare å løfte den inn i bilen,så min snille mor og far durer bort i morgen med henger å ser om den står der enda.Gjør den det, ja da kommer den på hengeren,så tar mi den med oss til hytta i Sverige:) håper bare den virker;) hvis ikke skal e bare ha den stående en vei og bare nyte synet av den :D  Dumme meg glemte jo å ta bilde av herligheten,men skal få lagt det ut senere hvis e får den...Fikk forresten kjøpt meg en grei liten svart veske au ja,man finner alt på brukten;) .... Ha en fin uke alle sammen!!! :)


2 kommentarer:

  1. Så mange fine ting du finner, jeg tror vi må reise sammen en dag så du kan hjelpe meg litt :))

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. takker :) jamen det kunne mi jo gjort!! :) hadde jo vært kosli:)

    SvarSlett